En finte som malerfirma i Hundested at få et professionelt udtryk

By:

Dette kan faktisk lyde som et meget simpelt trick at benytte sig af, men man skal ikke undervurdere værdien af det og hele tiden benytte sig af det, som det bliver nødvendigt – men mange bække små gør som bekendt en stor år.

Det kan være, at dit malerfirma i Hundested er dette: https://malerkanonen.dk/malerfirma-hundested/

Så har du jo tydeligvis en omfangsrig hjemmeside, den skal måske ændres, rettes til og have nyt indhold; og så er der måske også profiler på de sociale medier, der knytter sig til firmaet.

En IT-kyndig kan tage sig af opsætningen, så det ser flot ud, men formen kan være nok være så flot, hvis indholdet ikke er godt.

Og her mener vi ikke det overordnede kommunikative budskab, lave punktopstillinger, call to action med videre, som man indfletter her, en tekstforfatter kan sørge for, men noget så simpelt som, at der bliver læst korrektur på alt, som i: ALT, hvad man kommunikerer ud som firma.

Det skal være alt fra de store undersider på ens hjemmeside til de mindste opslag, man laver på de sociale medier: er der stavefejl, er der kommafejl med videre?

Så skal de rettes til.

Du kan mene, at det er omsonst at bruge tid på den slags, da dine kunder går mere op i varen, end om der er stavet rigtigt.

Det kan selvfølgelig være rigtigt nok, men både bevidst for mange og ubevidst for endnu flere kan det virke sjusket, hvis man ikke kan finde ud af at skrive korrekt.

En tekstforfatter kan stå for den slags løbende og blive betalt per opgave – det behøver ikke være dyrt.

Tænk på, at du som maler kommer til at møde kunder, der er ufaglærte, nogle er ordblinde, og andre er så igen akademikere, der går op i, at tingene er stavet korrekt for at give et godt indtryk.

Du kan lige så godt forsøge at ramme dem alle ved at være helgarderet med det samme.